ورود به سایت سامانه جامع گارانتی irangs.ir – سامانه استعلام اصالت گارانتی کالا، تسهیل در گارانتی و خدمات پس از فروش کالا، فعال سازی گارانتی کالا و …
جهت ورود به سامانه جامع گارانتی روی عکس فوق کلیک نمایید
سامانه جامع گارانتی چیست؟
- فعال سازی گارانتی
- استعلام اصالت گارانتی
- اطلاعات مراکز خدمات گارانتی
درباره سامانه جامع گارانتی
این سامانه به منظور ساماندهی به خدمات گارانتی در سطح کشور از سوی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان ایجاد شده است. این سامانه بستری است که در آن می توانید از اصالت کالاهای عرضه شده اطمینان یافته و نمایندگی های رسمی ارائه خدمات پس از فروش را بشناسید.
سوالات متداول
آیا گارانتی ارائه شده معتبر است؟
بله. ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت های معتبر و با سابقه که در سراسر ایران دارای نمایندگی فعال هستند، انجام می شود.
شرکت گارانتی کننده آیا در همه جای ایران نمایندگی دارد؟
بله در سراسر کشور دارای نمایندگی می باشد.
زمانی که برای نصب کالا از شرکت گارانتی می آیند، هزینه باید پرداخت کنم؟
برای مراجعه کارشناس شرکت گارانتی هزینه ایاب و ذهاب از شما اخذ خواهد شد. در خصوص نصب سایر لوازم ممکن است بستگی به کالای خریداری شده مبلغی برای نصب از شما اخذ نمایند. نصب تلویزیون رایگان است. نصب کولر گازی، یخچال، لباسشویی و ظرفشویی هزینه دارد که کارشناس نصب در محل هزینه را به شما اعلام خواهد کرد.
همچنین ببینید: