ورود به سایت سامانه سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir, انتخاب واحد درس, مشاهده و اعتراض نمرات, ثبت نام و پرداخت شهریه

سیستم جامع دانشگاهی گلستان پیام نور ( reg.pnu.ac.ir )

 

جهت ورود به سیستم گلستان روی عکس فوق کلیک نمایید

معرفی سیستم جامع دانشگاهی گلستان ( سایت گلستان )

طراحی و پیاده سازی سیستم جامع دانشگاهی سامانه گلستان با هدف مکانیزه کردن کلیه فعالیتهای دانشگاهی از اسفندماه سال ۱۳۷۹ آغاز گردید . در ابتدا سیستم جامع آموزش گلستان در دانشگاه صنعتی اصفهان و در راستای اجرای مکانیزه کلیه امور آموزشی دانشگاه، طراحی و پیاده سازی شده است.

تجزیه و تحلیل، طراحی، پیاده سازی، تست و تحویل این سیستم از اسفند ماه سال ۱۳۷۹ شروع و در اسفندماه ۱۳۸۲ به پایان رسید. پس از آن درسال ۱۳۸۳ زیرسیستم های ارزشیابی و تسویه حساب دانشجویی و زیرسیستم حق التدریس اساتید به عنوان زیرسیستم های مکمل سیستم آموزش تهیه شد .

در سال ۱۳۸۴ سیستم اطلاعات پژوهشی دانشگاه به عنوان زِیرسیستمی که پوشش دهنده فعالیتهای حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه ها است به مجموعه تحت پوشش سیستم گلستان اضافه شد.

در سال ۱۳۸۶ سیستم دانشجویی شامل زیرسیستم های خوابگاه، وام، کار دانشجویی و تشکل های دانشجویی به عنوان زیِرسیستمی جدید که پوشش دهنده بخشی از فعالیت های حوزه معاونت دانشجویی است توسط شرکت نوپرداز اصفهان و با همکاری تعدادی از دانشگاه های کشور آماده بهره برداری شده و در بعضی از دانشگاهها مورد استفاده قرار گرفته است.

سیستم جامع گلستان حاصل بیش از دویست هزار نفر ساعت کار فشرده کارشناسی اعضا تیم، هزاران ساعت همکاری مدیریت و کارشناسان دانشگاههای کشور و تجربه بیش از سی سال فعالیت در بخش های مختلف و طراحی و پیاده سازی سیستم های دانشگاهی توسط کارشناسان تیم است که فرایندهای دانشگاهی را با کیفیت و کمیت مناسب و کم نظیری پوشش می دهد.

پس از نهایی شدن مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم جامع دانشگاهی گلستان و با توجه به قابلیتهای منحصر به فرد آن، سیستم گلستان توسط شرکت نوپرداز اصفهان در دانشگاههای مختلف نصب و راه اندازی گردید. هم اکنون سیستم گلستان درکلیه امور اجرایی تحت پوشش خود در بسیاری از دانشگاههای کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت نوپرداز اصفهان مصمم است در جهت افزایش سرویس های قابل ارائه توسط سیستم جامع دانشگاهی پورتال گلستان ، این سیستم را در سایر حوزه های دانشگاهی نیز گسترش دهد.